Sa va urez in toiu’ verii

In pragul sarbatorilor de vara-iarna, permiteti-mi dragi colegi, sa va aduc un prinos de bucurie in suflete printr-un colind special compus de mine si Fuego, pentru voi.

 

Aho, aho lideri si vicepresedinti
Stati chill, nu strangeti din dinti
V-am dat la toti functii mari in sindicat
Sa ne apucam toti de urat
Sa batem la ferestre si la usi
Sa ne-aliem cu fel si fel de trepadusi
Sa mergem la Alexa, laBe unu
In radio sa tragem cu tunu
Sa scriem pe bloguri
Minciuni si “ororuri” (licenta poetica)
Sa ne plangem peste tot
Cum ni se da peste bot
Ia mai manati mai flacai
Si postati pe Facebook bai

S-a sculat mai an, badia Miculean
Si din radio m-aruncat pe geam
Am ramas fara chenzina,
Am stat si fara masina,
Ca o creanga a cazut si luneta mi-a …distrus.
Ma duc zi de zi la ANI,
Si-am ramas si fara banii
De i-am strans cu multa munca,
Cu sudoare  si cu truda,
Cu abureli si cu vrajeala
Cu-amenintari si milogeala
Cu-n bilet pe sindicat
Delegatii-n lung si lat.
Ia mai manati mai flacai
Si postati pe Facebook bai

La anu ce va sa vie
O sa pun hartie dupa hartie
O sa pun pe stalpi, pe garduri
O sa trec peste-orice praguri
Sa-mi vad in caruta procul
Sa-mi dea angajatul votul
Pentru ca sincer la CA
Nu pot sa ii zic “papa”
Ca eu ma pricep la toate
Mici sau mari, lungi sau late
Jur ca n-o sa cad in cap
Chiar de raman singur in sindicat
O sa crestem cu pipeta
O sa impartim soseta
O sa fac pe marioneta
Ca doar una e Georgeta!!!

Sursa: jossusromania1.wordpress.com

Lasă un răspuns

