De ce esti javra?

Scrisoare deschisa si impaturita, adresata unui domnului Moise Adrian Valentin, fost oportunist la Radio Romania!

Ma numesc Dinu Paturica si pentru cine nu ma cunoaste as vrea sa imi fac o scurta prezentare. Imi fac aceasta prezentare, pentru ca l-am remarcat pe agageamiul de Moise, ageamiul care imi face concurenta neloiala. Sa ma prezint:
Sunt un june de multe primaveri, scurt la statura, cu fata oachesa, ochii negri plini de viclenie, un nas drept si cu varful cam ridicat in sus ce indica ambitiunea si mandria grosolana.Viclenia ochilor si forma nasului sugereaza lacomia, orgoliul care sunt in contrast cu statutul sau social umil. Eu, Dinu Paturica, sunt un om dibaci in jafuri si in mancatorii. Sunt un om care isi foloseste calitatile si defectele in scopuri rele.

jandRevenind la scrisoare, v-as ruga domnule (am scris domnule, dar am gandit altceva) Moise sa va uitati atent la acest caine din poza, un animal patruped, care in comparatie cu dumneavoastra, un animal biped, nu este javra… este un caine care v-a mirosit „de la o posta” ca sunteti o nulitate de om. Acest caine care a stat la poza, se uita la dumneavoastra (ramane cum am stabilit mai sus) si parca va spune: „MARS JAVRA!”.

De ce spuneti, intoxicati si mintiti ca „astia” (mi-a ramas vorba de la Platoana) din Consiliul de Administratie fac sedinte cu jandarmii? Pai paza institutiei a fost si pe timpul cand ai venit in institutie si faceai pe electricianul, nu de ieri, asa ca ciocul mic si joc de glezne. Nu stiu ce ti-a „fatat” tie mintea cand ai vazut jandarmii, dar poate e bine sa te obisnuiesti cu ei, pentru ca or sa iti aduca mancarea la ore fixe, or sa te insoteasca la plimbarea zilnica si te vor insoti la munca in folosul societatii (sa vezi si tu ce inseamna sa muncesti). Sa inteleg ca ai alergie la uniformele MAI? Lasa ca te obisnuiesti tu ca esti baiat mare si vaccinat!

Cam asta am vrut sa iti transmit draga Moise. Sper sa nu mi-o iei in nume de rau pentru ca noi 2 ne asemanam mai mult decat crezi tu. Sa ai parte de zile cu soare, pentru ca, printre zabrelele de la viitorul tau geam soarele patrunde mai greu. Bucura-te cat mai poti!

Cu deosebita consideratie,
Dinu Paturica

Lasă un răspuns

