Radio Romania, Santaj si Piata Universitatii

Va povesteam acum ceva timp despre santajul pus la cale de MediaSind si Cosmin Pacuraru, santaj prin care se dorea reangajarea somerului Moise Adrian Valentin la Radio Romania. Se pare ca acest Cosmin Pacuraru a incercat sa faca pe mediatorul si in Piata Universitatii, instigand lumea:

…Dupa ce multimea din partea noastra a inceput sa scandeze „Vrem dreptate, nu anticipate” sau „jos portavocea”, domnii din poza au venit dinspre centru spre noi. Au stat un pic si au inceput: „Da’ce mai stam aici? Hai la Cotroceni!”, moment in care s-a aprins semnalul de alarma in mintea mea si le-am zis „De ce? Nu mai vrem plimbare, stam foarte bine si aici!”. Nu le-a convenit, dar, vazand ca nimeni nu e de partea lor, au lasat-o mai moale.
Din momentul ala, i-am tot urmarit, nu au scandat nimic, niciodata. Dupa un timp, cand deja incepusera sa plece oameni spre Unirea, au inceput iar „Hai cu ei! Hai la Cotroceni!”. Atunci m-am enervat grav si le-am zis „Da’ plecati voi daca vreti, si mai bine acasa, si asa nu v-am vazut scandand nimic de cand ati venit!”, iar replica lor a fost „Nu trebuie sa ne vedeti, ci sa ne auziti”…

Intelegem ca domnul Pacuraru a fost angajat de MediaSind sa negocieze o intrare in guvern pentru Moise si Godinac, sau ramasese fara clienti si plecasera la vanatoare ca sa isi ofere serviciile?

Replica lui Cosmin Pacuraru a venit repede:

…”Deci nu ne-am propus sa manipulam, sa deturnam, sa ducem oameni la Cotroceni sau in alta parte … Ne-am propus sa fim oameni normali! Ne-am propus sa iesim in strada pentru a semnala derapaje si nimic altceva! E simplu!”…

Sursa: aktual24.ro

Lasă un răspuns

