Poveste de toamna!


Dupa cum ne asteptam am primit de la surse o mare parte din inregistrarea discursului „avocatului” Moise Adrian Valentin de la Curtea Constitutionala. Ne cerem scuze pentru calitatea acestei inregistrari, insa se pare ca au existat conditii dificile in realizarea ei.
Dragul nostru camatar, fost pompier, actual avocat la bara, Moise Adrian Valentin, vrea sa schimbe legea 41 (legea de functionare a TVR si SRR) pe motiv de taxa tv si radio si altele. Aceste taxe care l-au hranit bine timp de 15 ani in Consiliul de Administratie (o spune singur, cu gurita lui) nu mai sunt bune dupa ce a fost concediat pe motiv de neindeplinirea sarcinilor de serviciul si vrea sa le elemine.
Tot pe surse am aflat ca vrea sa se inscrie la facultatea de drept, direct in anul 3, dar la invatamant de la distanta, ca mai apoi sa intre in barou.

Va redam selectiuni din „discurs”:

Moise: Eu am fost membru in Consiliul de Adminsitratie timp de 15 ani, domnule Presedinte, si abia dupa ce mi s-a desfacut Contractul de Munca am solicitat Curtii de Conturi sa mi se dea rapoartele, am constatat costatat acest lucru./…/ sa putem reforma aceste doua intitutii (TVR si SRR).
Jurist CCR: Domnule presedinte /…/ ne mentinem concluziile de la termenul anterior /…/ textul de lege publicat este clar /…/ si se refera la infiintarea SRR si TVR care se subordoneaza Parlamentului, prin urmare regula potrivit careia nu se pot achizitiona servicii juridice de consultanta potrivit OG 26/2011 NU SE APLICA Societatii Romane de Radiodifuziune /…/

Moise vorbeste cursiv, sigur pe el si plin de adevar (ha ha ha ha ha ha)! Hai ca mai glumim si noi pe seama ta pentru ca ne esti simpatic si bun de pus la rana. Esti un camatar haios care incaseaza indemnizatie de somaj si care traieste din indemnizatiile unor salariati. Ca sa nu uitam: De unde ai avut 200.00 euro, bani nedeclarati in declaratia de avere depusa la ANI?

Sincere felicitari (asta ca sa dormi bine in weekend, ca o luam de la capat saptamana viitoare), dar sa stii ca avem surse peste tot, surse care s-au saturat sa te vada (multi se fac ca au de lucru cand apari). Weekend linistit! Urmeaza o noua saptamana!

Lasă un răspuns

