Eu, Gabriel!

Va prezentam in exclusivitatea „discutia” avuta de Gabriel cu domnul Cosmin. In urma acestei discutii, la iRealitatea a avut loc un show de zile mari, show in care mincinosul de serviciu, Gabriel, a incercat sa se victimizeze si sa para ca e asuprit la postul national de radio.

basarabescu gabi

Gabriel: Salut Cosmin!
Cosmin: Salut… (se intreaba in gand cine e papagalul de la telefon)
Gabriel: Ce mai faci batrane (tuseste agresiv)?
Cosmin: Bine… dar cu cine am oroarea?
Gabriel: Sunt eu, Gabi, pretenul agentului dezgolit de la Casa Conspirativa.
Cosmin: Ahaaa… Gata stiu de unde sa te iau. Asteapta putin ca trece o coloana oficiala si nu te aud.
Gabriel: Hai ca astept prietene .
Cosmin: … tu esti ala de a zis Ion pe blogul lui ca l-ai lingusit pe tehnocrat.
Gabriel: Haha. Din obisnuinta (isi musca buzele). Nici nu mi-am dat seama.
Cosmin: Asa si zi-mi, care e problema?
Gabriel: Mi-a zis Robert sa te sun. Sunt suparat!
Cosmin: Ihi. De ce?
Gabriel: Pai m-a tras pe sfoara Rares! …saptamana trecuta. A zis ca face emisiune cu mine si a anulat.
Cosmin: Pai…
Gabriel: Doar stiti ca fac audienta. Am fost si profesionist de exceptie la radio.
Cosmin: Poate nu esti telegenic.
Gabriel: Hai ca razi de mine. Mi-am luat fular nou. Facusem si dus, in ziua cand a anulat Rares.
Cosmin: Bine. Am inteles. Dar de ce vrei in emisiune?
Gabriel: In primul rand imi place numele emisiunii. Si eu fac jocuri de putere la radio. Mi-am facut si sindicat.
Cosmin: Nu vad legatura.
Gabriel: Stai sa-ti povestesc. Am un coleg Adrian, care m-a indrumat sa vin la voi la iRealitatea si sa imi fac imagine. Ma cerceteaza disciplinar astia si mi-a zis ca trebuie sa ma victimizez ca da bine. Ma sustine si Costin ca am intervenit politic si la el.
Cosmin: Ai sindicat mare?
Gabriel: Da. E la inceput, dar e in crestere. Intr-un an am ajuns la de 5 adepti la 7. La inceput tineam sedintele in masina, dar de cand am crescut, ne-am mutat in lift. Ma gandesc ca trebuie sa ne mutam in curand intr-un WC ca mai vrea o tipa sa se inscrie.
Cosmin: Bine, bine. … Si ce ai de spus de vrei la Rares?
Gabriel: Mi-am schitat niste minciuni. Ceva in genul: coruptia ucide, mai bag ceva de radio si de Colectiv, Chisinau, depolitizare… mai gasesc eu cate ceva.
Cosmin: Si cu cine mai vrei sa intri in direct?
Gabriel: Mai am in radio pe unul Tarzan, cu sindicat, care a zis ca imi da o maimuta sa vina cu mine in emisiune. Pe langa asta mai il am si pe Mihai care vrea sa intre prin Skype, ca e in concediu medical.
Cosmin: De ce nu vine liderul ala de sindicat cu tine in emisiune? …Tarzan sau cum ii zici tu.
Gabriel: Nu poate ca nu a luat salariul. Trebuie sa isi cumpere balsam ca are parul incurcat. Hahaha… Se spala o data pe luna la cap (rade infundat).
Cosmin: Ok. Hai ca vorbesc cu Rares si o sa te sune el.
Gabriel: Multumesc batrane. Nu o sa te uit.
Cosmin: Stai calm. Te ajut pentru ca jucam pe galben amandoi.
Gabriel: Te pup. Cand esti liber te chem si eu la mine in emisiune. … doar sunt un profesionist de exceptie.
Cosmin: Hai pa si vorbim.
Gabriel: Multumesc.

Acest articol este un pamflet şi trebuie considerat ca atare! Nu dorim să aducem atingere demnităţii, imaginii sau altui drept fundamental al oricărei persoane! Imaginile sunt culese de pe internet, de pe site-uri publice în care nu se menţionează în mod expres a fi proprietatea cuiva! Nu zau!

g basarabescu mici

In poza de mai sus se observa cum marea vedeta politizata de la Radio Romania, un om cu greutate, manevreaza cu multa dexteritate micii mici, intrebandu-se pana unde poate sa mearga cu minciunile la adresa institutiei.

Lasă un răspuns

