Am fost niste prosti! Iertati-ne!

Ne cerem scuze pentru toate minciunile si intoxicarile la care v-am supus in anul 2015. Am fost niste prosti si am pus interesul personal ca prioritate principala, asa ca ne-am gandit sa ne cerem scuze intr-un mod cat mai haios. Va rugam sa ne urmariti clipul si sa ne iertati. Am fost niste prosti!

APASATI PE POZA DE MAI JOS PENTRU VIZIONARE (pentru varianta desktop pc)! Pentru varianta mobile trebuie sa instalati swf player.

funnyVarianta youtube

O sa traim in continuare cu rusinea si durerea in suflet, dar constientizam ca nu puteam sa va oferim altceva decat niste minciuni aruncate pe holuri, bloguri sau la tv.

Va cerem scuze!

Acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare și cu zâmbetul pe buze. Orice asemănare cu realitatea actuală sau viitoare este o pură întâmplare.

Lasă un răspuns

