Episodul 2 – Dialoguri din viitor

oie_PvPwCuX9P30G

Ruxi: Si cand te gandesti Marie, ca in 2016 am fost la un pas sa ii luam locul lui Miculescu si sa ajungem la putere… Ce vremuri! Din pacate pe tine nu te mai sustinea Basescu iar pe mine ma intrebau daca mi-am luat medicamentele. Iti dai seama ce echipa manageriala puteam face? Daca prindeam campania electorala ne scoteam pe viata. Asta e viata de oportunist. Azi esti, maine nu!
Am mare noroc cu tine ca ai ramas prietena mea si ma plimbi prin parc cu scaunul. Astia de la radio nu au fost in stare sa iti dea un scaun cu doua locuri si cu sofer la scara?! Niste incompetenti!

Maria: Lasa Ruxi ca ajungem noi la putere in viata de apoi, ca asa mi-a zis Platon cand a fost la mine si mi-a descantat in pietre. O sa fim no. 1 ca radioul si o sa avem toti pustanii la picioarele noastre. Apropo, cand ajungi acasa sa nu uiti sa te speli si sa tai unghiile!

Rubrica pamflet pe baza zvonurilor de pe holurile institutiei!

Lasă un răspuns

