Episodul 8 – Panoul

oie_NFUkj6ZOYlFT

– Buna ziua domnule Georgel! Eu sunt Iulia, ghidul dvs in Radio! Dupa cum vedeti ne-am pregatit candidatii pentru functia de PDG!
Toti sunt spalati, apretati si cu medicamentatia la zi! Mie mi-au promis un post de sefa la comunicare si de aia nu apar pe acest perete. De fapt mie imi place mai mult pe spate ca asa m-a invatat mentorul meu Adrian ca e mai bine.
Daca aveti intrebari, va astept la mine acasa de luni pana vineri, pana in ora 13, cand vin la radio sa imi stresez colegii! Forza ZU, pardon, ma scuzati! Forza… cum naiba se numeste institutia in care muncesc? Lasa ca invat eu cand ajung la Comunicare!

Rubrica pamflet pe baza zvonurilor de pe holurile institutiei!

Lasă un răspuns

