EXCLUSIV: Interviu cu Adi Muise

Acum cateva zile stelare am avut onoarea, pardon oroarea, de a lua un interviu unui camatar de rand cu implicatii sindicale. Somerul Adi Muise a avut amabilitatea grosolana de a petrece cu noi cateva minute (luase pauza de WhatsApp pentru ca ii intrase blonda „in tura” si nu avea semnal gsm), timp in care ne-a raspuns la o serie de intrebari. Va prezentam mai jos interviul cu Adi Muise, un individ carismatic (adica „destept” de bubuie), care in cele cateva minute stelare ne-a pus pe masa cele mai „inteligente” ganduri ale domniei sale.

2u2Romania: Salut Adi. Te rugam sa ne spui cum iti petreci tu timpul liber si aici ne referin la cele 24 de ore din zi in care nu faci prea multe.

Adi Muise: In primul rand vreau sa va multumesc pentru aceasta oportunitate si spun oportunitate pentru ca in ultimul timp nu am mai avut sponsori ca sa bag diverse „soparle” la ziare. As vrea sa va spun ca in ciuda aparentelor sunt foarte ocupat cu dosarele din instanta. Aproape ca ajung in fiecare zi la tribunal. Am avut momente in care am incurcat cauzele. In plus, datorita WhatsApp-ului, ma mai excit cu Iuly, dar asta cand nu e nevasta acasa. Asta e. Am si eu nevoile mele.

2u2Romania: Apreciem sinceritatea, dar de ce nu va angajati undeva?

Adi Muise: Am incercat pe la cateva institutii de stat. Stiti ca eu sunt obisnuit sa nu fac nimic. E greu sa te apuci de munca la varsta mea, dupa atatea ani in care nu am facut nimic si totusi plecam cu portbagajul plin de bani de la radio. Am sperante ca poate o sa ma intorc la radio cu ajutorul Mariei si al prietenului meu Gabriel Moldovenescu.

2u2Romania: Da, am vazut ca sunteti prieten cu Gabriel, iar Maria a incercat sa va ajute vorbind cu negociatorul platit de Cristinel. Adi Muise, cine va finanteaza procesele?

Adi Muise: Pai in primul rand prostimea care plateste cotizatia la sindicat. Sper sa nu publicati asta, pentru ca daca o publicati eu o sa neg ca am spus asa. Spuneti iubitii mei sustinatori. As vrea sa se simta aparati, chiar daca eu nu dau doi bani pe ei.

2u2Romania: Cum te simti cand sotia ta castiga multi bani de la radio fara sa faca nimic, iar tu dai in judecata radioul de la care ai supt atatea ani multi bani?

Adi Muise: Pai in primul rand nu radioul i-a marit salariul sotiei. Eu am facut asta, facand presiuni la Maria si la ungur, ca altfel castiga ca toti aia angajati pe studii medii. Adica vreo 1600 lei. Ma bucur ca vine acasa lunar cu peste 3000 de lei pentru ca e singurul venit stabil care intra in casa.

adi moise

Pauza: A primit un mesaj pe telefon de la Iuly si automat i s-a ridicat „nivelul de trai”. Am asteptat cateva minute sa isi incheie discutia privata, timp in care in coltul gurii saliva abundent.

Adi Muise: Ma scuzati, dar am fost nevoit sa raspund. Probleme de sindicat. Un membru a avut un accident de munca. A vrut sa se incheie la sutien si si-a prins pielea in capse. Uite asa mai bag un proces pe rol. (isi freaca mainile)

2u2Romania: Glumesti nu? Cum sa fie accident de munca?

Adi Muise: Ma, eu incerc. Daca castig i-am promis un sutien cu arici, ca imi e si mie mai usor sa il desfac cu dintii. (rade cu pofta)

2u2Romania: Sa revenim la lucruri mai serioase. Ai peste 190.000 euro dati cu camata. De unde ai avut acesti bani?  Chiar nu iti e frica de DNA sau ANI?

Adi Muise: Sincer? Am ciupit de peste tot. Am luat comisioane la deconturi, am luat comision la ajutoare de boala, am luat comision la deplasari, am incasat bani pe deplasari fictive. Stiti cat de greu e sa le faci? Imi aduc aminte ca stateam cu Mircica in biroul de la et. 8 si ca sa nu vada ce fac il ingropasem pe prost intr-un morman de hartii. (rade isteric) Prostul acum e impotriva mea, dar pe vremea cand faceam manarii, ii placea pentru ca ii mai scapam si lui care un oscior.

2u2Romania: In declaratia de avere nu aveai trecuta camata, ca mai apoi sa faci o rectificare dupa 6 ani. De ce?

Adi Muise: Pai nu ma asteptam sa ma descopere cineva. Eu nu credeam ca o sa afle cineva de banii aia. M-am ferit si de Tarzan, dar degeaba.

2u2Romania: Adi, iti multumim pentru sinceritatea si prostia de care ai dat dovada si iti promitem ca o sa stam cu ochii pe tine si o sa publicam tot. Sper ca nu esti suparat pe noi si speram ca urmatorul interviu sa fie intr-un cadru mai restrans, undeva la 2 pe 2, cu wc in camera si zabrele la ochiul de geam.

Adi Muise: Apreciez sinceritatea dumneavoastra si sa stiti ca va astept, dar sa imi aduceti pachet. Sa va vand un pont. Am bagajul facut de peste 6 luni. L-am pus la usa ca sa fie la indemana.

2u2Romania: Multumim pentru invitatie!

Acest interviu este un pamflet şi trebuie considerat ca atare! Orice asemănare cu persoane sau fapte reale este pur întâmplătoare.

Lasă un răspuns

