Stiri (pe surse). Din nou ANI. Urmeaza DNA.

1. SCP-Radio Romania (Sindicatul Camatarului Pompier) a revenit la traditia de acum 2-3 ani, cand aberam pe blog (nu ca acum e ceva schimbat): „Astazi este luni, deci este zi de ANI„. Nu mai conteaza ca atunci nu aveam blog. Am pierderi de memorie. Poate scriam cu creta pe trotuar.

De aceasta data am pentru voi, un alt slogan: „Daca sunt camatar, este zi de ANI”.

Pe 15 septembrie 2016, am fost sa ma autodenunt la Agentia Nationala de Integritate (ANI) si mi-am depus 2 (doi) solicitari de cercetare a unor stari de incompatibilitate, conflict de interese si posibil fals in declaratii pentru vremea cand faceam parte din Conducerea SRR, timp in care sugeam bani grei pe fiecare luna.

Nu o sa va spun cati bani am furat ci o sa va las sa ghiciti!

Astept comentarii pe blog (va rugam sa folositi un limbaj decent!), la treling si pantofi de lac.

2. Am aflat pe surse ca domnul Moise Adrian Valentin – fost membru in CA al SRR (adus de nori) a fost angajat (fara concurs, pe durata determinata!) la Energetic, pe post de bagator de seama, dupa revolutie.

3. De pe site SRR am aflat ca Moise, fost angajat la SRR a castigat lunar peste 10.000 lei/luna;

4. Tot pe surse, am aflat ca dna Moise (tehnoredactor) castiga peste 3500 lei/luna pe studii medii, iar impreuna cu sotul camatar nu a declarat venituri incasate din proiecte europene. Doar Moise Adrian a fost „mare” lider de sindicat in radio. Asa sa fie ?

3
doi ciobani. 2

5. Camatarul Moise a fost vazut (sursa noastra din Ilfov l-a recunoscut!) admirand inchisoarea de la Jilava. Vizita de lucru a camatarului continua cu vizitarea comunitatii romanesti din Rahova pentru apropierea ascultatorilor de minciuni, sub sloganul: „Prostii mei din toate redactiile, uniti-va-ti!”

penitenciar-7adoxypsfw

Nota finala: Sper cei care vor citi aceste randuri se vor simti amuzati. Cei care nu gusta acest strop de pamflet, sincer, ne pare rau pentru ei!

AV Muise

Lasă un răspuns

