Episodul 11 – Comisia de Disciplina

oie_hjhsznrcxq03Presedinte Comisia: Observ ca toata gasca e prezenta la audierea lui Dobritoiu. O sa o rog pe Maria, sa ne expuna motivele pentru care ne pierdem timpul aici. Spune Maria, cu vorbele tale!

Maria: Va multumesc domnule Presedinte de Comisie Disciplinara! As vrea sa o luam de la 1907 si sa ne amintim cum a fost infranta rascoala. Va spun aceste lucruri ca sa intelegeti de ce eu, Ruxi,  Basarabescu, Timariu, Moise si Gombos am venit deghizati. Noi am vrut sa organizam un mic puci prin care sa ajungem la conducerea Radio Romania, insa ne-au prins si nu vream sa sfarsim ca taranii de la 1907.
Intelegeti ce va spun sau trebuie sa va desenez?
Eu am fost Presedinte la Radio, pusa de Basescu cu toate ca am avut pregatire zerosi nu permit unora sa dezvaluie toate manevrele facute de mine in timpul mandatului. Da, am marit salariu sotului pentru ca pusesem ochii pe o casuta de gradina, la oferta si nu puteam sa o ratez. Acum, stimate domnule presedinte de Comisie, eu il urasc pe Dobritoiu si cred ca el scrie adevarurile despre mine, motiv pentru care i-am facut plangere la Comisia de Disciplina. Va rog sa ma numiti PDG al Radio Romania.

Rubrica pamflet pe baza zvonurilor de pe holurile institutiei!

Lasă un răspuns

