Ferma animalelor

-: Auzi Maria, dupa ce il punem Dan,  Director sa imi maresti si mie salariul ca 15.000 pe luna nu imi ajung pentru pastile si fac urat cand nu imi iau doza zilnica.
Eu sunt om de cuvant, daca imi dai ce vreau tac!

-: Taci fai Ruxi ca esti mai pastilata decat mine.
Te aud astia ca ceri bani pentru favoruri si intram la belea mare. Tie nu iti ajung banii pentru ca ii cheltui pe directorasi tinerei si pe bautura de proasta calitate.
Tu ce zici Dane?

-: Muuuuuu! Ca un bou ce sunt fac ce ziceti voi! Impreuna o sa ducem radioul pe cele mai inalte culmi ale audientei si ale profitului. Pentru noi!
Daca acum suntem pe locul 1, va promit ca in 6 luni urcam pana pe locul 5! Doar suntem profesionisti ce dreaku!

Rubrica pamflet

Lasă un răspuns

