S-a rupt lantul de iubire

Nici 12 zile nu au trecut si deja „S-a rupt lantul de iubire” dintre cei 3 crai de la rasarit. Pe scurt, pentru ca intram in detalii episodul urmator:

Dupa cum bine stiti Timariu si-a plasat afisele electorale pe care scria „NOI” langa afisele lui Moise, iar Moise s-a afisat intr-un live pe Facebook alaturi de Basarabescu. Timariu si Basarabescu facand parte din acelasi sindicat fantoma, sindicat sustinut de BNS, iar Moise s-a aciuiat pe langa ei. Acum povestea de dragoste pare ca a luat sfarsit pentru ca Moise a reusit sa profite atat de Timariu, cat si de Basarabescu promitandu-le la randul lui sprijinul si schema a functionat deoarece camatarul Moise a luat voturi de la ambii spargandu-le sansele celor doi.

Acum Timariu, cel care a fugit din sindicatul lui Tarzan se cearta cu Basarabescu, iar Basarabescu se cearta cu Moise si nici nu au fost numiti oficial in noul Consiliul de Administratie. Asta e. De la bani si interese pleaca totul, iar voi ati votat Faptele, NU vorbele!

Timariu ii reproseaza lui Basarabescu ca a sustinut un candidat din alt sindicat, Basarabescu ii reproseaza lui Timariu acelasi lucru, iar Moise sta pe margine si rade de ei. Cearta dintre Basarabescu si Moise are un numitor comun: Georgica Severin, deoarece fiecare sustine ca e favoritul directorului interimar. Acum, noi credem ca Moise e in gratii deoarece are bilet de intrare pe perioada nelimitata din partea fostului parlamentar.
Frumos nu? Oare Moise l-a inregistrat pe Severin (dupa cum ii sta in obicei sa faca) la discutia avuta intre 4 ochi, discutie care a durat peste 40 minute? Cred ca o sa aflam in curand si atunci sa vedeti plansete.

 

S-a rupt lantul de iubire
si ‘ nceput-a rugini
Nu te mai gandi la mine
Ce a fost nu va mai fi 

S-a rupt lantul de iubire
si ‘nceput-a rugini
Nu te mai gandi la mine
Ce a fost nu va mai fi 

Impreuna am fost
Ce mult ne-am iubit
Ce pacat fetito
Ca ne-am despartit

Impreuna am fost
Ce mult ne-am iubit
Ce pacat fetito
Ca ne-am despartit

Esti un mare vagabont
Vrei sa ma oftici de tot
Dar nu rabda inima
Cauta pe altcineva

Esti un mare vagabont
Vrei sa ma oftici de tot
Dar nu rabda inima
Cauta pe altcineva

Impreuna am fost
Ce mult ne-am iubit
Ce pacat fetito
Ca ne-am despartit

Impreuna am fost
Ce mult ne-am iubit
Ce pacat fetito
Ca ne-am despartit

Multe lacrimi cristaline
Am mai varsat pentru tine
Pentru tine draga mea
Ca mi-ai fript inima 

Multe lacrimi cristaline
Am mai varsat pentru tine
Pentru tine draga mea
Ca mi-ai fript inima 

Impreuna am fost
Ce mult ne-am iubit
Ce pacat fetito
Ca ne-am despartit

Impreuna am fost
Ce mult ne-am iubit
Ce pacat fetito
Ca ne-am despartit

 

Pe Platon cui o lasati? Stati linistiti ca ea se muta la cine da mai mult, exact ca in cazul unui transfer intre echipele de fotbal!

NOTA: Avand in vedere ca domnul director interimar a avut o deplasare la EBU, am vrea sa il intrebam cum a fost zborul la „business class„, deplasare pe bani publici! Prietenii stiu de ce!

Saptamana viitoare va prezentam o analiza la rece a alegerilor, cu multe dezvaluiri din culise!

Un gând despre “S-a rupt lantul de iubire

  1. Eu zic sa lăsați vrajala,domnul Moise a bătut palma pt un loc în CA iar că răsplată trebuie sa fie in consiliu pentru un ccm mai slab,crezi că dl Severin l-a adus în CA că îi e drag:)
    Și dacă aveți ceva de spus,spuneți nu că săptămâna următoare și tot așa….hai sa știm și noi ăștia micii care se smekerie
    Aa și apropos,CA POATE,in septembrie;)

    Apreciază

Lasă un răspuns

